2018 Sonbahar-Kış Modası

İlk konumun delisi oluğum moda hakkında olmasını istedim,
Ben kendim için söylemem gerekirse sürekli dergi kurcalayan, ünlü modacıların koleksiyonlarını, yeni trendleri sürekli takip eden tam anlamıyla moda çılgını denilen insanlardan biriyim..

Öncelikle şunu belirtmek isterim ki üstte yazdığım sadece moda tutkunu olduğumun bir kanıtıdır fakat her koleksiyonda çıkan parçaları dolabımda bulundurmam sadece defilelerde gördüğümüz günlük hayatta giyilmesii imkansız olan kıyafetlerin sadece görsel bil şölen olduğunu düşünüyorum her ne kadar yakından takip etsemde moda benim için herkesin öncelikle kendi için beğendiği içindde kendini rahat hissettiği kıyafetleri giymesidir :)

 Asıl konumuza gelecek olursak sizi bu sezonun trend parçaları tarzları ve en çok kullanılan renkler tonlar ayakkabı çeşitleri hakkında birazda olsa bilgilendirmek istiyorum..
Hemen hemen her sonbahar sezonunda önde olan kahverengiler,haki yeşiller, taba tonları, koyu bej renkler bu sezonda karşımıza çıkıyor..
Fakat her sene ağırlıklı olarak ceket ve ayakkabılara eklenen bu renkler bu sene kalem etekler , havuç pantolonlar üzerinde ağırlaşıyor. 

          Oversize Kalıplara Veda!
   
Geçtiğimiz sezonlarda sıklıkla gördüğümüz salaş ve oversize kalıplar yerini dar kesim feminen kıyafetlere bırakıyor bu sezon yani sokak modası artık eskide kalırken yerini ofis modasına bırakıyor gibi..
Bunu yanı sıra ofis modasını sevmeyen daha çok parıltılı kıyafetler tercih eden bayanlar için (mesela ben) artık kendinizi gösterme vakti çünkü dünya ünlü marka Channel'in bu sene başlattığı uzay çağı modası adeta virüs gibi yayılıyor..

    Ben Asla Kot Pantolonumdan Vazgeçemem Mi Diyorsunuz?

Üzülmeyin! Sizin içinde kendinizi gösterme zamanı ünlü markalar bu sene denim ve jean konusunda çığır açıyor kot etek ve kot pantolonlarla kombinlenmiş kot gömlek ve ceketleri bu sezon sıklıkla göreceğiz..
  
   Spor Giyinmeyi Sevenler..

   Spor giyinmeyi seviyorsunuz aynı zamanda şık görünmekte mi istiyorsunuz? İşte tam zamanı! Modanın tutkusuna bırakın kendinizi şpor ayakkabılara ya da botlara eklenen taş ya da ponponlar bu sene çok fazla karşımıza çıkıyor, bırakın pantolonla spor görünmeyi dünyaca ünlü starların (rihanna,kylie jenner, benim idol olarak gördüğüm lily-rose deep ) eşofman takımlarıyla kombinlediği topuklu ayakkabılar ,spor takılar , şapkalar daha neler neler artı rahat ve şık bir görünüm sizleri bekliyor..

Hazır şapkalardan bahsetmişken bu sene paris moda haftasında gördüğüm şapkalar resmen yaratıcılığın sınırlarını zorluyor sizde sıradan günlük bir kombininizi şık şapka veya berelerle tamamlayabilir sıcak bir görüntü elde edebilirsiniz..
 sıcak bir görüntü için size ufak bir ipucu daha vereyim renkli peluşlar ,tüyler daha genç ve dinamik görünmenize katkıda bulunabilir.

Umarım sizin için yeterli bir şekilde açıklayabilmişimdir :)

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Sorularınızı ve yorumlarınızı bekliyorum :))








Yorumlar

  1. yazmamı istediğiniz konular hakkında da bana yorumlarınızda istekte bulunabilirsiniz :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Herkese Merhaba :)